FB Icon

Phone Icon

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

WP icon

פוסט פלוס

PostPlus3

כמה פוסטים אתם מעלים לדף העסקי שלכם מדי שבוע? האם אתם מקדישים לכך את הזמן והמחשבה הראויים? האם הם מביאים עבורכם את התגובות וההתייחסויות הרצויות?

 

למרות שלא תמיד ניתן לומר בוודאות מה הופך פוסט אחד לפופולרי יותר מהאחר, אין ספק כי שלושה מרכיבים איכותיים בפוסט אחד - צילום, מלל ועיצוב - ישדרגו את אופיו בצורה משמעותית ויחשפו אתכם לעיני קהל רחב הרבה יותר. שילוב בין צילום איכותי, אלמנט גרפי יצירתי וכתיבה שיווקית מדויקת עושים את ההבדל!

 

ועכשיו, אנחנו מציעים לכם לרענן את הנראות שלכם בפייסבוק בחבילה כדאית ומשתלמת של פוסטים פלוס - 5 פוסטים חדים, ממוקדים וממותגים. החבילה כוללת צילום של 50 תמונות בסטודיו, כתיבה לפי 5 נושאים נבחרים ועיצוב הפוסטים על פי הקונספט וברוח המיתוג העסקי.

 

פוסט פלוס - התוסף שייתן לכם Boost.

 

לפרטים נוספים ולתיאום, אורית לוי לידר - 054-2340300, אורלי לנדאו - 052-5795660

עיצוב אתר

מידע נוסף:

שתילת קישור על סרטון ביוטיוב

פונט לידר

 

עיצוב אתר, או: למה לשכור אנשי מקצוע להקמת האתר שלך?

אם הגעת לכאן, ברור לך הצורך באתר אינטרנט לעסק שלך: אתר באינטרנט הוא היום תנאי הכרחי לשיווק. יש כמה סוגים של אתרים - פורטלים, אתרי מסחר, אתרים תדמיתיים ועוד. האתר שלך יכול להיות דינאמי או סטאטי. אתר דינאמי (להבדיל מסטאטי) הוא כזה המאפשר עידכוני תוכן דרך מערכת ניהול פשוטה לתפעול, ע"י הלקוח עצמו.

איך בונים אתר?

אתר אפקטיבי צריך להיות מקודם במנועי חיפוש (גוגל בעיקר). לצורך כך הוא צריך להיבנות על פי תהליך מובנה שיביא בחשבון את מטרת האתר (והעסק), היקף התעבורה, פונקציות נדרשות, לימוד אתרים מתחרים; מבנה האתר צריך להיות ידידותי למשתמש, אינטואיטיבי והגיוני; מראה האתר צריך לנבוע מתדמית העסק ומהפונקציות הנדרשות, והתוכן המילולי צריך להניע את הגולש לפעולה וגם להועיל בקידום האתר (מילות חיפוש).

אתר פלאש

במקרים נדירים יידרש אתר תדמיתי, סטאטי, שכל מטרתו לייצר נוכחות אינטרנטית מרשימה למותג ששמו כבר הולך לפניו (קוקה קולה למשל), או למוצר שעיקרו ויזואלי (כמו צילום, עיצוב, אופנה). אתרים כאלה נכון לבנות בפלאש. אתר פלאש נותן יתרון חזותי משמעותי, אך הוא מוגבל (טכנית) באפשרות הקידום שלו במנועי חיפוש, ולעתים (במחשבים חלשים / אתרים כבדים) עלול להיות איטי.

למה לשכור מעצב?

הנה תסריט מוכר: יש לך רעיון נהדר ואת/ה רוצה לשווק אותו און-ליין. אין לך תקציב, או כמעט שאין לך, ואת/ה רוצה לעשות הכל בעצמך. בהתחלה זה ייראה יצירתי, מיוחד, וגם יעניין אותך. מהר מאד, כשהעסק יתרחב, לא יהיה לך זמן לזה. יתעוררו בעיות שלא צפית.

כששוכרים אנשי מקצוע (מיתוג, עיצוב ממשק, בנייה וקידום אתר, כתיבת תוכן, צילום, איור וכו'), כל הפרטים הקטנים מופקדים בידי מי שזה מקצועם וזו אחריותם, מה שישאיר אצלך את כל האנרגיה והפנאי להשקיע באסטרטגיה העסקית שלך בפועל. מטבע הדברים, הם מקצועיים בזה יותר ממך.

מה בין עיצוב מקצועי ותדמית?

אתר האינטרנט הוא הייצוג, הפָנים של העסק. בשיווק און ליין, אנשים לא יכולים לראות אותך ממש, וכל ההתרשמות שלהם תהיה ממה שיראו באתר. בדיוק כשם שלא הולכים לפגישה עסקית בבגדי בית מרופטים, כך אתר עסקי חייב להקרין אכפתיות ומקצועיות. כדי לקבל תדמית עסקית מלאה, הזהות העסקית של האתר צריכה להיות תואמת לזאת שבשאר הפריטים - ניירת, חתימת אימייל, פולדרים וכו'.

צור/צרי קשר ונשמח להציע לך אתר איכותי במחיר אטרקטיבי.

 

פונט לידר

Liddar

 

 

שתילת קישור על סרטון ביוטיוב

 

מי מכם שניסו ללמוד איך להוסיף קישורים חיצוניים לסרטוני וידיאו שהעלו ליוטיוב, אולי נתקלו בבעיות בדרך, משום שהקישור חייב להיות לאתר מאומת, שגם הוא בבעלות המקשר, ותהליך האימות הזה צריך לעבור את אישור גוגל. הנה איך (אזהרת קוד: נחוצה התמצאות בסיסית ב-html).

היכנסו לערוץ שלכם ביוטיוב.
אמתו (verify) את הערוץ ואפשרו בו פרסומות (monetization):
הקליקו על מנהל הסרטונים > הגדרות ערוץ. סמנו את כפתור "הערות חיצוניות".
לחצו הגדרות > מנהל סרטונים > מתקדם > אתר משויך.
הגדירו את כתובת האתר שלכם כאתר משויך ליוטיוב. 

כדי לאפשר זאת באתר, יש להוסיף לדף הבית שלו שורת קוד. יש לכך מספר שיטות. הפשוטה ביותר בעיניי:
גלשו אל:

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=en


הוסיפו את האתר שלכם אל רשימת האתרים המקושרים. הקליקו על כפתור Manage Site לצד שם האתר ובחרו Verify this site.



בחרו HTML tag כשיטת האישור המומלצת. אם האפשרות לא מופיעה ברשימה, הקליקו על לשונית Alternate methods. בחרו HTML tag והמשיכו לפי ההוראות.
 העתיקו את שורת הקוד שנפתחת אל סוף ה-head של דף הבית באתר שלכם, ממש מעל לתחילת ה-body.



חזרו לדף אימות מנהלי רשת (הקישור לעיל) ולחצו בתחתית ההוראות על verify.



ברגע שיאושר האתר המשויך לערוץ היוטיוב, תוכלו להוסיף לסרטי הערוץ שלכם קישור חיצוני לאתר הנ"ל. לחצו על מנהל הסרטונים.
 בחרו סרטון. הקליקו עליו. ייפתח חלון ההערות לסרטון.

 youtube links

לחצו "הוסף הערה" ובחרו את סוג התוספת שתעדיפו: בועה, הערה, כותרת, סרטונים מומלצים או תווית.


הקלידו במסגרת הייעודית את הטקסט שייראה על הסרטון, עצבו אותו באמצעות כלי העיצוב (מותאם אישית) שמתחת למסגרת הטקסט.


בחלון ה-timeline הגדירו זמן התחלה וסיום לתוספת.


לחצו על כפתור הקישור בתחתית, ובחרו מהרשימה "אתר משויך".


הקלידו / העתיקו והדביקו את כתובת האתר שאליו תפנה ההערה שהכנסתם. אפשר להקליק על תצוגה מקדימה ולהבטיח נכונות הקישור. לחצו על "שמירה" ו"פרסום" בראש הדף.

זהו.
בהצלחה!